Вступ. Право і закони в житті людини і суспільства. Як працювати з матеріалом на блозі
На блозі розміщено матеріали з основ правознавства для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до проведених уроків. Вони містять вступ та п'ять розділів:
- Основи теорії держави і права.
- Правовідносини. Правопорушення. Юридична відповідальність.
- Взаємозв'язок людини і держави.
- Неповнолітні як субєкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин.
- Якщо право - це професія.
Розділи, свою чергу, містить певну кількість тем уроків, що розкривають їх зміст. Кожна тема висвітлюється в межах одного урока.
При цьому перший розділ розкриввє загальнотеоретичні положення, що характеризують державу і право як соціальні явища. Наступні три — присвячені характеристиці держави Україна та її правової системи, правовідносинам, учасниками яких є неповнолітні особи. Останній розділ відкриє для вас світ юридичних професій.
Зверніть увагу, що кожен урок, крім основного тексту, містить завдання, мета яких — допомогти учням пов’язати теоретичні положення та життєві реалії, зрозуміти, де і коли їм знадобляться знання права. Виконуючи завдання, учні зможуть застосувати здобуті знання в життєвих обставинах.
Уроки містять додаткову інформацію, схеми, таблиці, які допомагають учням краще запам'ятати та зрозуміти матеріал.
В кінці уроку наводяться висновки — стислий виклад ключових положень теми.
В кінці уроку наводяться висновки — стислий виклад ключових положень теми.
Вивчення кожної теми завершується низкою запитань і завдань, виконання яких є неодмінною складовою успішної роботи над темою. Завдання різні за складністю та формою. Вони покликані акцентувати увагу учнів на найважливіших питаннях теми, закріпити здобуті знання, допомогти узагальнити вивчене. Водночас запропоновані завдання спрямовані на те, щоб пов’язати ці знання з життєвим досвідом. Вони також надають можливість учням проявити свої дослідницькі здібності.
Також на блозі вміщенно корисну інформацію (з інтернет ресурсів), яка допоможе збагатити знання учнів, а також виконати завдання з вивченої теми онлайн.
Право не повинне так регулювати життя, щоб людина втратила свободу дій. Право за своєю суттю має давати орієнтири, але напрямок людина обирає сама. А далі діє принцип: дозволено все, що не заборонено. У нас є суд, свобода сторін, які можуть домовитися тим або іншим чином. Неможливо (та й не потрібно) закріплювати в законі всі можливі варіанти поведінки людини. (А. Сулейманова)
Успішність людини в сучасному світі значною мірою визначається тим, як побудовані її відносини з найближчим оточенням, громадою, державою. На уроках правознавства в 9 класі ви маєте з’ясувати, яку важливу роль у впорядкуванні суспільних відносин відіграє право. Отже, головною метою вивчення цього курсу можна визначити підготовку до активного життя у правовій державі, де знання своїх прав, уміння їх реалізувати та захистити, виконання своїх обов’язків є нормою для кожного громадянина.
Ви матимете нагоду отримати більш системні уявлення про державу та право, а також уміння використовувати їх у практичному житті. На вас чекає знайомство з положеннями теорії держави та права, на основі яких ви зможете зрозуміти державно-правові реалії України.
Курс також покликаний підвищити ваш рівень обізнаності з таких питань: соціальні норми взагалі й правові зокрема; сутність і структура системи права, галузі права, правовідносини, правопорядок, правопорушення та юридична відповідальність.
Відомо, що існують різні причини дотримання людиною правових норм: хтось робить це з остраху перед покаранням, інші — свідомо, розуміючи соціальну цінність права, необхідність дотримуватися положень права з метою забезпечення загального суспільного порядку. Зрозуміло, що в демократичній державі має бути якомога більше людей, які поважають право і свідомо дотримуються його норм.
Громадяни демократичної держави не тільки мають право вибору, але й несуть великий тягар відповідальності за свій вибір — навчального закладу, місця роботи, супутника життя, представників органів державної влади та місцевого самоврядування тощо. Як не помилитися у виборі? Крім знання й розуміння правових норм і принципів їх реалізації, у пригоді, звичайно, стануть уміння аналізувати суспільно-політичні події, користуватися правовими актами, юридичною літературою. Не будуть зайвими навички діяти згідно з нормами права в конкретних життєвих ситуаціях, сформовані під час вивчення курсу.
Які правові знання і навички мають отримати сучасні українські дев'ятикласники
Право не повинне так регулювати життя, щоб людина втратила свободу дій. Право за своєю суттю має давати орієнтири, але напрямок людина обирає сама. А далі діє принцип: дозволено все, що не заборонено. У нас є суд, свобода сторін, які можуть домовитися тим або іншим чином. Неможливо (та й не потрібно) закріплювати в законі всі можливі варіанти поведінки людини. (А. Сулейманова)
Успішність людини в сучасному світі значною мірою визначається тим, як побудовані її відносини з найближчим оточенням, громадою, державою. На уроках правознавства в 9 класі ви маєте з’ясувати, яку важливу роль у впорядкуванні суспільних відносин відіграє право. Отже, головною метою вивчення цього курсу можна визначити підготовку до активного життя у правовій державі, де знання своїх прав, уміння їх реалізувати та захистити, виконання своїх обов’язків є нормою для кожного громадянина.
Ви матимете нагоду отримати більш системні уявлення про державу та право, а також уміння використовувати їх у практичному житті. На вас чекає знайомство з положеннями теорії держави та права, на основі яких ви зможете зрозуміти державно-правові реалії України.
Курс також покликаний підвищити ваш рівень обізнаності з таких питань: соціальні норми взагалі й правові зокрема; сутність і структура системи права, галузі права, правовідносини, правопорядок, правопорушення та юридична відповідальність.
Відомо, що існують різні причини дотримання людиною правових норм: хтось робить це з остраху перед покаранням, інші — свідомо, розуміючи соціальну цінність права, необхідність дотримуватися положень права з метою забезпечення загального суспільного порядку. Зрозуміло, що в демократичній державі має бути якомога більше людей, які поважають право і свідомо дотримуються його норм.
Громадяни демократичної держави не тільки мають право вибору, але й несуть великий тягар відповідальності за свій вибір — навчального закладу, місця роботи, супутника життя, представників органів державної влади та місцевого самоврядування тощо. Як не помилитися у виборі? Крім знання й розуміння правових норм і принципів їх реалізації, у пригоді, звичайно, стануть уміння аналізувати суспільно-політичні події, користуватися правовими актами, юридичною літературою. Не будуть зайвими навички діяти згідно з нормами права в конкретних життєвих ситуаціях, сформовані під час вивчення курсу.
В державі має бути якомога більше людей, які поважають право і свідомо дотримуються його норм. Саме з цією метою молоде покоління України і вивчає такий курс, покликаний не тільки збільшити обсяг знань, але й переконати в необхідності дотримання правових норм, непримиренного ставлення до протиправної поведінки.
Головним об’єктом правознавства є вивчення держави і права. Для кожної нації чи народності виникнення власної держави і свого права — свідчення переходу від первісного ладу до більш високого ступеня суспільного розвитку. Цінність держави і права як соціального блага виявляється у здатності організовувати та впорядковувати малі й великі людські колективи, суспільство в цілому.
Права людини - це права, об'єктивні по своїй суті, невід'ємні, природні, що належать людині як такій, оскільки вона людина, тобто в силу самої людської природи.
На допомогу учнюСайт президента України
Офіційний портал Верховної Ради України
Сайт Кабінету Міністрів України
Сайт міністерства юстиції України
Сайи міністерства освіти і науки України
Сайт міністерства соціальної політики України
Сайт Національної поліції Укрраїни
Сайт служби безпеки України
Конституція України
Конституційний Суд України
Про громадянство України
Державна міграційна служба України
Про військовий обов'язок і військову службу
Про альтернативну (невійськову) службу
Про Державний Гімн України
Про Державний герб України
Про Державний прапор України
Про звернення громадян
Про добровільне об’єднання територіальних громад
Про захист прав споживачів
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів і захисту прав споживачів
Кодекс законів про працю України
Кримінальний КОДЕКС УКРАЇНИ
Кодекс України про адміністративні правопорушення
Статистична інформація про стан злочинності в Україні
СІМЕЙНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
КОНВЕНЦІЯ про права дитини
Військові ліцеї та ліцеї з посиленою військово-фізичною підготовкою
Конституція як нормативний акт вищої юридичної сили: тлумачення, функції та питання реалізації норм
Конституція Пилипа Орлика: оригінал та його історія
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини
ДЕРЖАВНА ДОПОВІДЬ ПРО СТАНОВИЩЕ ДІТЕЙ В УКРАЇНІ «РЕАЛІЗАЦІЯ КОНВЕНЦІЇ ООН ПРО ПРАВА ДИТИНИ В УКРАЇНІ: ДОСЯГНЕННЯ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ» (ЗА ПЕРІОД 2009-2016 рр.)
«Безпека дитини в інформаційно-комунікаційному просторі» Щорічна державна доповідь про становище дітей в Україні за підсумками 2016 року
Про звернення громадян
ОРГАНИЗАЦИЯ ОБЪЕДИНЕННЫХ НАЦИЙ
Несамоуправляющиеся территории
ООН и вопросы деколонизации
Конституції країн світу
Головна сторінка розділу "Законодавство України"
Принцип верховенства права
Магнолія -ТВ новини
Комментариев нет:
Отправить комментарий